Regulamin

 

I. Składanie zamówień

1. Zamówienia realizowane są na obszarze całej Unii Europejskiej. 

2. Podstawą realizacji zamówienia jest zapoznanie się ze specyfikacją produktu, sposobem pobierania wymiarów i prawidłowe złożenie zamówienia.

3. Zakupy można realizować przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w sekcji „Zakupy online”. Po wykonaniu płatności zamówienie nie może być anulowane. Nie będą realizowane zamówienia z błędnie wypełnionym formularzem, lub których nie uda się potwierdzić.

4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

5. W celu otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówieniowym i wypełnić oświadczenie o wystawieniu faktury VAT bez podpisu oraz uzupełnić pola z danymi firmy.

6. Kupujący może zadysponować wysłanie zamówionego towaru pod inny adres niż kupującego pod warunkiem, że w procesie zakupu wypełni dodatkowy formularz dostawy.

7. Ceny naszych zakupionych produktów podawane są z uwzględnieniem podatku VAT, a ceną do zapłaty jest kwota widniejąca na stronie declever.pl w chwili złożenia przez Państwa  zamówienia.

8. Całkowita wartość Państwa zamówienia pojawia się po prawidłowym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

 


 

II. Realizacja zamówień

1. Zmian w zamówieniu można dokonać tylko do momentu przystąpienia do jego realizacji. Przez moment realizacji zamówienia rozumie się przekazanie go do działu produkcji i rozpoczęcie procesu technologicznego wykonania danego zlecenia.

2. Realizowane będą wyłącznie w pełni opłacone zamówienia, które sklep internetowy declever.pl wykona zgodnie ze specyfikacją zamówienia złożoną przez Państwa.

3. Czas realizacji podawany jest w specyfikacji sprzedażowej każdego produktu.

4. Nasze produkty wykonywane są na indywidualne zlecenie naszych klientów, dlatego nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia po rozpoczęciu procesu produkcyjnego.

5. Zmian można dokonać wyłącznie drogą mailową pod adresem biuro@declever.pl. Wszelkich informacji udziela dział obsługi klienta pod nr tel. +48 731 901 902.

 


 

III.  Płatności, gwarancja, zwroty i reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją. Podstawą gwarancji jest oryginał dokumentu sprzedaży, który jest podstawą do takiego roszczenia.

2. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności ze złożonym zamówieniem kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

3. Przed złożeniem reklamacji preferowany jest kontakt telefoniczny pod nr tel. +48 731 901 902 lub mailowy na biuro@declever.pl. Udzielamy wszelkich niezbędnych wskazówek.

4. Reklamację składamy pisemnie: opis wady lub niezgodności, imię i nazwisko (nazwa firmy), adres oraz nr zamówienia. Taki opis dołączamy do przesyłki. Reklamowany towar pakujemy tak, aby nie został uszkodzony podczas przesyłki i jego wartość nie została obniżona poprzez uszkodzenia transportowe.

5. Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma czas do 14 dni. Nie jest to jednak czas obowiązkowy i reklamacje są rozpatrywane zazwyczaj wcześniej, w miarę możliwości.

6. Odesłanie reklamowanego towaru następuje na koszt odsyłającego. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji równowartość kosztu zwrotu jest przekazana kupującemu na jego rachunek bankowy.

7. Zapłaty za zamówiony towar można dokonać kartą, przelewem bankowym lub przelewem elektronicznym.

8. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

Przelew tradycyjny

Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

Szybka płatność – dostępne banki:

  • mTransfer – mBank
  • Inteligo – PKO BP
  • Bank Pekao
  • Bank PKO – IKO
  • Bank PKO – IPKO
  • Bank Pekao – PeoPay
  • Volkswagen Bank – Polska
  • Bank Zachodni WBK
  • BNP Paribas
  • Pocztowy24
  • Deutsche Bank
  • SGB Bank SA
  • GET IN BANK
  • Credit Agricole
  • ING
  • Bank BGŻ
  • Raiffeisen Bank Polska
  • Eurobank
  • Millennium Bank
  • BOŚ Bank
  • Citi Bank Handlowy
  • Alior Bank
  • PBS Bank
  • NET – Bank Express
  • Toyota Bank
  • PLUS Bank
  • T-Mobile – Usługi Bankowe

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

9. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

10. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

11. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

12. Gwarancja w odniesieniu do towarów konsumpcyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002/141/1176), nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

13. Sprzedający dostarczy zamówiony towar według specyfikacji z formularza zamówienia wypełnionego przez kupującego zgodnie z technologią wykonania danego typu produktu.

14. Wykonane produkty są bez wad i fabrycznie nowe.

 


 

 

V. Postanowienia końcowe

1. Sklep internetowy declever.pl (declever-sklep.pl) wykonuje produkty pod specjalne zamówienie każdego klienta, uwzględniając m.in. rodzaj rolety, jej wymiar, kolor tkaniny itp. Nie ma możliwości ich zwrotu do sklepu declever.pl, zgodnie z ustawą  z dnia 02.03.2000 r. o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość (Dz.U. Nr 22, poz 271: Art. 10, pkt 3 ust.4) "Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą" oraz wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy w sytuacjach, gdy zakupiony towar jest nieprefabrykowany i został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta). Wyjątek ten dotyczy wyłącznie produktów, które zostały wykonane na podstawie indywidualnego wyboru i decyzji konsumenta. Są to towary wyraźnie spersonalizowane, tak jak np. rolety czy żaluzje i inne produkty z naszego sklepu wykonane na miarę.

2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

3. Wszystkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i chronione. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych", w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie zostaną ujawnione innym osobom i innym podmiotom.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się stosowne przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl